top of page

PROGRAMACIÓ NOMAD FESTIVAL XPERIENCE 2025
- Del 7 al 17 d'agost de 2025 a Masia Embolic

DIVENDRES 15

Divendres 15 | De 18.30h a 21.30h | El Pinaret

ART EN PAPER

TALLER AMB AI CARAI

Aquest taller és una invitació a crear amb les mans i la imaginació. A partir de pasta de paper, els infants donen forma a animals, personatges, objectes o el que els passi pel cap. Una experiència sensorial i artística on el modelatge manual es converteix en joc i expressió.

Els nens i nenes treballen amb un material suau i ecològic que poden aixafar, allargar, enrotllar i combinar com vulguin. Aprenen a construir des de zero, a tenir paciència mentre la figura pren forma, i a valorar la bellesa del procés creatiu.

És un espai lliure d’expectatives, on cada criatura crea al seu ritme, fomenta la concentració, la motricitat fina i l’autoestima.

artenpaper_2.png

Divendres 15 | De 18.30h a 21.30h | El Pinaret

STONE PAINTING

TALLER AMB AI CARAI

Una pedra pot ser molt més del que sembla... Amb una mica de pintura i molta imaginació, es transforma en animalets, monstres divertits, mandales o missatges secrets. En aquest taller, els infants pinten pedres naturals i exploren textures, colors i formes.

 

És una activitat relaxant, creativa i connectada amb la terra, que desperta la paciència, el detall i la llibertat artística. I el millor? S’emporten la seva obra d’art per decorar casa seva o regalar-la amb orgull.

Captura de pantalla 2025-07-27 a las 12.31.37.png

Divendres 15 | De 18.30h a 21.30h | El Pinaret

MARAQUES

TALLER AMB AI CARAI

Taller musical on cada infant crea les seves pròpies maraques amb materials reciclats. A través de la construcció i decoració dels instruments, aprenen sobre ritmes, sons i cultures.

És una activitat que combina manualitats amb expressió corporal i musical, ideal per desenvolupar l’oïda, el sentit del ritme i la confiança escènica. Un cop acabades, les maraques s’omplen de festa i moviment!

MARAQUES.png

Divendres 15 | 19.00h | Escenari El Pinaret

FEM LES MALETES

ESPECTACLE MUSICAL

Puja a la nostra avioneta i prepara’t per viure un viatge únic al voltant del món! Els petits exploradors es convertiran en viatgers intrèpids disposats a descobrir històries increïbles, músiques i balls de diferents cultures, mentre fan amics per sempre.

Una combinació de teatre, música en directe i jocs participatius per crear una experiència immersiva plena de màgia i diversió. 

Captura de pantalla 2025-07-29 a las 19.10.55.png

Aconsegueix la teva entrada o abonament:

Divendres 15 | 20h a 22.45h | El Pinaret 

BINGO MUSICAL

Gaudeix cantant les teves cançons preferides mentre jugues i balles. 75 cançons i un cartró amb cançons mítiques de tots els estils i èpoques.

Aconseguiràs identificar-les totes? Nochentera, Bad Romance, Padam Padam, Coty per Coty, Loosing my religion...

Han cantat bingo!

Durada aproximada: 30min per partida

La compra d’aquest cartó no dona dret d’accés al festival. Per poder entrar, és imprescindible disposar de l’entrada general.

2024-07-06_13-31-50_000.png

Divendres 15 | 20.00h | Escenari THE CLUB

VANLOVE&MICA

SHOW PERCUSSIÓ

BÖWÖ fusiona la música electrònica amb les arrels de la música llatina i de les seves experiències com a músic tocant a Àsia, Europa i Amèrica amb una posada en escena innovadora on es crea música a partir d'instruments electrònics.

WhatsApp Image 2025-04-10 at 11.50.21.jpeg

Divendres 15 | 21.30h | Itinerant

JUNGLA URBANA

ESPECTACLE ITINERANT

Els guepards han sortit a passejar... i no passen desapercebuts!


Amb moviments felins, mirada intensa i un punt salvatge, aquests personatges recorren el festival buscant noves preses... o millor dit, nous amics amb ganes de jugar.

Aquesta animació itinerant combina dansa, teatralitat i interacció directa amb el públic. Els guepards es mouen en grup, s’aturen, observen, ballen i sorprenen a qui es troben pel camí. Potser mosseguen... però només de broma!

JUNGLA URBANA

Aconsegueix la teva entrada o abonament:

Divendres 15 | 22.30h | Escenari Estrella Damm | La Plaça

LAS LOCAS DEL PANDA

Un grupazo liderat per dues veus femenines que trenquen amb els esquemes tradicionals reimaginant el pop-rock espanyol des duna perspectiva única, un còctel d’energia, actitud i sabor de carrer.

El projecte neix amb la intenció de sacsejar els fonaments del circuit de versions, aportant no sols un canvi de genere musical, sino també una necessaria perspectiva femenina a un repertori tradicionalment masculí. Les seves actuacions prometen ser una muntanya russa d’emocions on la rumba, el punk i el pop-rock español conflueixen un espectacle únic.

478-web-fotos_las locas del panda-1x1-68.png

Divendres 15 | 00.30h | Escenari Estrella Damm | La Plaça

EUFORIC HITS SESSION

DJ RESIDENT

Arriba el moment que ningú vol que arribi… però que tothom espera: la sessió de tancament del Nomad Festival.

Ens acomiadem amb una nit espectacular, on els millors temes del moment s’entrellacen amb grans clàssics remixats per crear una experiència inoblidable.

Des del pop electrònic més eufòric, fins al reggaeton que encén el terra, passant pel house més festiu i el techno més melòdic, aquesta última sessió serà una explosió d’alegria, llums i energia.

Agafa aire, surt a la pista i deixa-ho tot. Aquest és el final que et mereixes.

Captura de pantalla 2025-07-21 a las 8.40.05.png

Aconsegueix la teva entrada o abonament:

bottom of page