top of page

PROGRAMACIÓ NOMAD FESTIVAL XPERIENCE 2025
- Del 7 al 17 d'agost de 2025 a Masia Embolic

DIMARTS 12

Dimarts 12 | De 18.30h a 21.30h | El Pinaret

PEIXOS VOLADORS

TALLER AMB AI CARAI

Crea el teu propi tros de mar penjant!

 

Els nens i nenes dissenyen un mòbil amb peixos fets de cartolina i altres materials lleugers, decorats amb mil colors i formes.

 

Aquest taller afavoreix la coordinació

mà-ull, el sentit de l’equilibri visual i la paciència. A més, s'emportaran a casa la seva creació que podran penjar a casa seva com a record d’un estiu creatiu i mariner.

PEIXOS VOLADORS.png

Dimarts 12 | 18.30h a 19.30h | Stand Mag Nebur

TALLER MÀGIA

MAG NEBUR

Als teus fills els encanta sorprendre i fer riure tothom? Aleshores el nostre taller de màgia infantil és perfecte per a ells! En aquesta divertida trobada, els petits mags podran aprendre trucs increïbles i, el millor de tot, crear els seus propis jocs de màgia!

Serà una experiència plena de rialles, creativitat i molta il·lusió, on els nens podran descobrir el món màgic d'una manera pràctica i entretinguda. No t'ho perdis! Inscriu els teus nens i deixa'ls convertir-se en els propers grans mags.

WhatsApp Image 2025-08-01 at 10.26.19.jpeg

Dimarts 12 | De 18.30h a 21.30h | El Pinaret

ART EN PAPER

TALLER AMB AI CARAI

Aquest taller és una invitació a crear amb les mans i la imaginació. A partir de pasta de paper, els infants donen forma a animals, personatges, objectes o el que els passi pel cap. Una experiència sensorial i artística on el modelatge manual es converteix en joc i expressió.

Els nens i nenes treballen amb un material suau i ecològic que poden aixafar, allargar, enrotllar i combinar com vulguin. Aprenen a construir des de zero, a tenir paciència mentre la figura pren forma, i a valorar la bellesa del procés creatiu.

És un espai lliure d’expectatives, on cada criatura crea al seu ritme, fomenta la concentració, la motricitat fina i l’autoestima.

artenpaper_2.png

Cada dia | De 18.00h a 01.00h

PINTACARES & TRENES COLORS

AMB CHANDRAS MAKEUP

Vine a pintar-te la cara del teu personatge preferit.

I descobreix també una gran varietat de tatuatges temporals, dissenys, mides i colors. Tattoos desenfadats, atrevits, picants, malots, infantils, colorits o minimalistes…. Tenim molts models per a tots els gustos i edats.

Consultar preus a l'stand

Captura de pantalla 2025-04-15 a las 19.11.09.png

Dimarts 12 | De 18.30h a 21.30h | El Pinaret

STONE PAINTING

TALLER AMB AI CARAI

Una pedra pot ser molt més del que sembla... Amb una mica de pintura i molta imaginació, es transforma en animalets, monstres divertits, mandales o missatges secrets. En aquest taller, els infants pinten pedres naturals i exploren textures, colors i formes.

 

És una activitat relaxant, creativa i connectada amb la terra, que desperta la paciència, el detall i la llibertat artística. I el millor? S’emporten la seva obra d’art per decorar casa seva o regalar-la amb orgull.

Captura de pantalla 2025-07-27 a las 12.31.37.png

Dimarts 12 | 19.00h | Escenari El Pinaret

EURONOMAD

ESPECTACLE MUSICAL

Un dels moments més esperats a Nomad Festival és el moment de NOMAD per xics.

La música és una cosa que agrada a petits i grans, i és molt divertit gaudir-la en família.

 

Ballaràs des de les cançons més actuals fins als millors clàssics de sempre, perquè tots ballin els seus temes favorits.

Nomad 07-09-21-xarxes-82.jpg

Aconsegueix la teva entrada o abonament:

Dimarts 12 | 19.00h | Itinerant

MAG NEBUR

MÀGIA ITINERANT

La màgia no necessita escenari fix quan viatja amb el Mag Nebur!

Amb el seu espectacle itinerant transforma qualsevol racó del festival en un escenari ple de misteri, humor i il·lusió. A peu de carrer, entre el públic o sota les estrelles, apareix i desapareix com per art d’encanteri, sorprenent tant a petits com a grans.

Amb una combinació única de màgia d'aprop, jocs visuals i una gran interacció amb el públic, el Mag Nebur crea moments inoblidables allà on va. 

BF0AF6C0-DA32-4B18-933E-4E37CBF97FBD.JPG

Dimarts 12 | 20h a 22.45h | El Pinaret 

BINGO MUSICAL

Gaudeix cantant les teves cançons preferides mentre jugues i balles. 75 cançons i un cartró amb cançons mítiques de tots els estils i èpoques.

Aconseguiràs identificar-les totes? Nochentera, Bad Romance, Padam Padam, Coty per Coty, Loosing my religion...

Han cantat bingo!

Durada aproximada: 30min per partida

La compra d’aquest cartó no dona dret d’accés al festival. Per poder entrar, és imprescindible disposar de l’entrada general.

2024-07-06_13-31-50_000.png

Dimarts 12 | 20.00h | Escenari THE CLUB

XIBARRI

TARDEO RUMBA

Xibarri és sinònim de xerinola, ritme i nits de bohemia. Nascut el 2022 però amb una ànima forjada en verbenes, bars i places, el grup fa ballar i cantar tot tipus de públic.

Amb una fusió de rumba catalana, cançons populars, versions festives i pop-rock, oferim un directe enèrgic i proper, on tothom pot sentir-se part del grup.

xibarrimusica_1720299575686_edited.jpg

Dimarts 12 | 21.30h | Itinerant

MONGETES TENDRES

ESPECTACLE ITINERANT

El convent s’ha quedat buit… i les monges han sortit al carrer!

Aquest espectacle itinerant està protagonitzat per un grup de religioses molt poc convencionals que, amb humor, tendresa i una bona dosi de disbauxa, recorren el festival a la recerca de nous fidels… o simplement d’una mica d’acció.

Amb hàbits impecables, càntics absurds, rituals improvisats i moltíssima interacció amb el públic, les monges converteixen qualsevol espai en una escena irreverent i hilarant.

MOGETESTENDRES_CHATGPT.png

Aconsegueix la teva entrada o abonament:

Dimarts 12 | 22.30h | Escenari Estrella Damm | La Plaça

TRIBUT ESTOPA

CACHO A CACHO

Cacho a Cacho és una banda tribut nascuda a Cornellà de Llobregat que rendeix homenatge a Estopa, el mític duet del rock-rumba català. Amb una selecció de temes com Tu calorro, La raja de tu falda, Como Camarón o Me falta el aliento, fan vibrar el públic amb un directe autèntic i carregat de passió.

Cada concert és una festa on la connexió amb el públic, la força de les lletres i el ritme d’Estopa prenen vida amb fidelitat i carisma.

FOTO 1.jpg

Dimarts 12 | 00.30h | Escenari Estrella Damm | La Plaça

EUFORIC HITS SESSION

DJ RESIDENT

Arriba el moment que ningú vol que arribi… però que tothom espera: la sessió de tancament del Nomad Festival.

Ens acomiadem amb una nit espectacular, on els millors temes del moment s’entrellacen amb grans clàssics remixats per crear una experiència inoblidable.

Des del pop electrònic més eufòric, fins al reggaeton que encén el terra, passant pel house més festiu i el techno més melòdic, aquesta última sessió serà una explosió d’alegria, llums i energia.

Agafa aire, surt a la pista i deixa-ho tot. Aquest és el final que et mereixes.

Captura de pantalla 2025-07-21 a las 8.40.05.png

Aconsegueix la teva entrada o abonament:

bottom of page