Dia anterior
Dia següent
DIJOUS 25
Cada dia | 18h a 21h
IMAGINARI KIDS
Poblat en construcció
Proposta lúdica a on els nens podran construir un poblat amb un munt de materials reciclats que estaran a la seva disposició.
Des de cases, laberints, cabanyes, ponts, arbres i tot el que s'imaginin.
Una proposata que afavoreix així l'economia circular i la reutilització de materials.
Per a que els petits i no tant petits puguin experimentar lliurement, resoldre problemes, i a posar una mica d'ell mateix a cada creació

Cada dia | 18h a 21h
GIMCANA
Les olimpiades del Nomad
Possa't en forma per les Olimpiades .
Us hem preparat tot un conjunt de proves de destresa o enginy a l'aire lliure i amb un objectiu lúdic i d'entreteniment.
Demana la teva a l'entrada!

Cada dia | Diferents horaris | Sala La Torreta
JOC D'SCAPE
L'enigma del Castell
L’any 832, en un reialme molt llunyà, un baró que volia ser rei va fer conxorxa amb clergues i servents per enverinar el sobirà. Aquest en adonar-se de la traïció i veient que es moria va reunir savis i mags per posar la corona en un bagul i assegurar-se que no se la posaria ningú que no en fos digne. En els nostres viatges Nòmades hem trobat aquest bagul i els enigmes que la protegeixen però ningú l’ha pogut obrir fins ara.
Horaris: 18.30h / 19.30h / 20.30h / 21.30h
Preu: desde 4€

Dijous 25 Juliol | 19.00h | Escenari principal
CONTE MUSICAL
La Bella i la Bèstica
La Bella i la Bèstia, parla de la valentia i la bondat d’una noia anomenada Bella, que gràcies a ella i a l’atzar del seu pare, ajuden a salvar a tot un Palau d’un malefici, provocat per una Bruixa.
A Palau, la Bella i el seu Pare coneixeran a personatges molt divertits i sorprenents, entre ells un plat, un plomall i el Príncep, convertit en Bèstia.

Dijous 25 Juliol | 20.00h | Terrassa del Castell
SUNSETS
DANTUVI
Versàtil, alegre i dinàmic amb una experiència de més de 15 anys en els escenaris transmetent la seva essència a través de la rumba entre altres estils musicals.
Totalment entregat amb tot el seu carisma al seu públic, recomanat per a qualsevol tipus d'esdeveniment i celebració, ja sean bodas, cumpleaños, festes majors o ferias.
El públic és l'element essencial de l'espectacle ja que a través de la interacció espectador/artista, es converteix en còmplice i partícip de la seva actuació tenint així una experiència única i terapéutica per al cos i l'alma.

Dijous 25 Juliol | 22.30h | Escenari principal
THE RINGOS
Tribut a The Beatles
Una manera diferent d'escoltar les cançons de The Beatles, en una versió més minimalista, amb dos guitarres acústiques i dues veus.
Una recopilació de grans èxits dels de Liverpool versionats en acústic, però amb la mateixa intensitat que la banda original.
Cançons com Help, A Hard Day's Night, Ticket to Ride, Twist & Shout, Here Comes the Sun, Hey Jude,... i moltes més...
